Много хора когато си припомнят колата "Чайка " се сещат главно за ГАЗ 13 - класическия модел.Скро обаче се появява нов модел на Чайка , която е значително усъвършествана. През 1977 г. е произведена първата индустриална партида, но първата такава произведена кола е подарена като "трудов подарък" още в края на 1976 г. по случай рождения ден на Л. И. Брежнев ( 19 декември).
Чайката ГАЗ 14 облужва Бреженв до смъртта му през  ноември 1982г
По този начин преминават повече от десет години между началото на работата по новата Чайка и началото на нейното масово производствo. Производството и е спряно през 1988г
Независимо от това, дори по време на старта, колата изглежда доста модерна в стилистичното си направление, което се дължи главно на продължителната криза на американската автомобилна индустрия през 70-те години, когато актуализирането на серийния модел се забавя многократно и развитието на дизайна почти спря , Освен това, в Съединените щати, автомобили с пълна големина, сравними с "Chaika", се произвеждат в органи, които имат подобен дизайн до края на осемдесетте и средата на деветдесетте години, по-специално: Cadillac Fleetwood и Cadillac Brougham - до 1992 г., Lincoln Town Car - , Oldsmobile 88 - до 1985 г., Chevrolet Caprice - до 1990 г., Ford LTD Crown Victoria и Mercury Grand Marquis - до 1991 г. Впоследствие повечето от горепосочените модели СА рестартирани, които се състоеха основно в заместване на тялото с по-модерна и аеродинамична и бяха произведени: Дженерал Мотърс - г през втората половина на деветдесетте години, Ford Motor Company - преди началото на 2010Г.

0 comments:

Публикуване на коментар

ТОП-ПУБЛИКАЦИИ

ПОСЕТИТЕЛИ ГЛЕДАТ В МОМЕНТА

АРХИВ 1

АРХИВ 2